Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców biorą udział tysiące fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem trzydziestej siódmej Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty.
W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne i nie tylko wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła o najważniejsze cywilizacyjne sprawy , w tym z marnotrawstwem żywności.
Odrestaurowane perły z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed pół wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencję postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.
Przed wejściem na salę, każdy z widzów zostanie wyposażony w trąbkę / gwizdek, dzięki którym będzie mógł wyrażać emocje na temat wyświetlanych reklam... Mówiąc krótko, jak co roku szalona noc, szalonych pomysłów dla szalonej publiczności! Start 13 kwietnia o godzinie 23:00.
Do każdego biletu w kasie kina dołączony będzie kupon uprawniający do jednorazowej dolewki napoju w kubku (Pepsi, Mirinda, 7up, Ice Tea), sprzedawanego w barze kina Helios. Kupon ważny tylko w czasie maratonu.
Konkurs!
Jedno podwójne zaproszenie, które mamy, oddamy w ręce największego miłośnika reklam. Jeśli chcesz wziąć udział w szalonej nocy z 13 na 14 kwietnia, napisz dlaczego właśnie Tobie powinniśmy je oddać. Maila przyślij na adres konkursy@lca.pl do 11 kwietnia, w temacie wpisz hasło NOC i czekaj na maila, być może właśnie Ty zostaniesz zaproszony na szaloną Universal Love.