25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Podczas dwóch dni obrad gruntownie przeanalizowano sytuację tych sektorów życia społecznego, które wymagają natychmiastowych zmian – rynku pracy, mieszkalnictwa, edukacji, bezpieczeństwa i finansów. Jednym z najważniejszych momentów obrad była rozmowa z Witalijem Kliczką, merem Kijowa, który z uczestnikami wydarzenia połączył się online. Dwudniowa wymiana merytorycznych opinii tak licznej grupy ekspertów wymagała nie tylko wcześniejszego planowania, ale też odpowiedniego zaplecza technicznego.
Dobrane urządzenia świetlne to absolutny top spośród wszystkich dostępnych na rynku. - Na miejscu były praktycznie wszystkie ogólnopolskie telewizje, tutaj nie było mowy o kompromisach. Presja czasu to coś, do czego trzeba się w tej branży przyzwyczaić. Często na wydarzenia wybierane są miejsca, w których codziennie odbywa się po kilka eventów, a co za tym idzie - ważna jest logistyka i odpowiedni dobór ludzi, którzy wykonują swoją pracę bez zbędnych pytań. Przez te wszystkie lata udało mi się skompletować zespół, na którym śmiało mogę polegać – to bardzo ważne, bo odpowiedzialność jest naprawdę duża – dodaje.
15 członków ekipy technicznej Weber Group rozpoczęło montaż instalacji o godz. 21:00 w dniu poprzedzającym rozpoczęcie obrad. Wcześniej przygotowano ok. 30 punktów podwieszeń pod kopułą hali. Na nich zamontowane specjalne czarne kratownice, do których przez całą noc montowane były urządzenia. Następnego dnia, już o 7:00 rano, przeprowadzono próbę generalną, żeby o 11:00 móc rozpocząć właściwe wydarzenie przed publicznością, która wypełniła halę.
Weber Group każdego roku realizuje dziesiątki wydarzeń, są to m.in. konferencje, targi, imprezy oraz uroczystości firmowe, gale wręczenia nagród, ale także koncerty, festiwale i kina plenerowe. Mówimy tu o produkcjach wydarzeń, ponieważ posiadane zaplecze techniczne (światło, dźwięk, telebimy i kamery), które umożliwia realizację tych działań to jedno, ale bezcenne jest doświadczenie, którym dzielą się od początku współpracy. Dzięki temu na obsługiwanych eventach panuje spokój, a organizatorzy mogą skupić się na pozostałych aspektach swoich wydarzeń.