25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Inne cenne rzeźby z tego okresu to marmurowe Popiersie Carla Friedricha von Wylich und Lottum (od 1836 roku właściciela wrocławskiej Leśnicy) dłuta Carla Friedricha Wichmanna oraz popiersie wrocławskiego radcy handlowego i bankiera Francka autorstwa Emila Wolfa.
Warto zwrócić uwagę również na wczesnoklasycystyczne dzieło francuskiego rzeźbiarza Michela Victora Aciera - płytę przedstawiającą śmierć marszałka Schwerina w bitwie pod Pragą z jego nagrobka w Borowej Oleśnickiej.
Licznie reprezentowane są na wystawie dzieła nurtu neobarokowego w rzeźbie włoskiej i francuskiej. Do najcenniejszych należy popiersie Joanny D'Arc Francois Raoula Larche'a i figura dziecka Aleksandro Rugi.
Bardzo ważne miejsce w kolekcji wrocławskiej zajmują dzieła prekursorów nowoczesnej rzeźby niemieckiej , przede wszystkim prace Ernsta Barlacha (Flecista) czy Ernsta Segersa (Głowa chłopca).
Na wystawie sporo miejsca poświęcono artystom związanym z Wrocławiem, przede wszystkim Theodorowi von Gosenovi (Portret Ludwiga Noacka, Aretuza, Sprawiedliwości Bogactwo), który przez wiele lat związany był z miejscową Akademią Sztuk Pięknych, ale takze Christianowi Behrensowi (Ernest II na koniu) i Paulowi Schulzowi (Akt męski, Portret matki).
Wystawie towarzyszy katalog opracowany przez dr Romualda Nowaka, w pięknej szacie graficznej, obejmujący wszystkie dzieła prezentowane na wystawie.
Wernisaż 23 wrześnai godzina 17:00.