Artystka jest koordynatorką i pomysłodawczynią ogólnopolskiego projektu „Regał - spotkania z książką autorską”, którym promuje sztukę „książki niewydanej”. Na co dzień współpracuje z różnymi wydawnictwami, między innymi Dwie Siostry, Albus, Egmont, Babaryba oraz licznymi ośrodkami kultury. Otrzymała stypendium Narodowego Centrum Kultury „Młoda Polska”, w 2019 r. za książkę dla najmłodszych dzieci pt.: „Kominiarz/Piekarz”, zdobyła wyróżnienie w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Bologna Ragazzi Award. Jest wielokrotną finalistką i laureatką wielu międzynarodowych i ogólnopolskich przeglądów plakatu (m.in. 3. nagroda na 17. Bienal Internacional del Cartel en México 2022, 2. miejsce na Biennial of Poster Bolivia BICeBé 2020).
- Plakaty Czerniak-Chojnackiej – jak na rasowych uliczników przystało – bezpardonowo zaczepiają linią, kolorem, kontrastem, liternictwem, przede wszystkim wysyłając w kierunku przechodzących nieokiełznaną energię. Po chwili zaskakują oryginalnym, choć prostym konceptem, by skutecznie rozbawić inteligentnym dowcipem. Skrót – metafora – humor. Brzmi znajomo? Oczywiście – wszak to podstawowe cechy polskiej szkoły plakatu. Świetnie zorientowana w tradycji rodzimej gra fiki użytkowej, młoda projektantka wydaje się być spadkobierczynią przede wszystkim Jana Młodożeńca. To ta sama siła spontanicznej ekspresji, nieomylność szczerego gestu, gruby czarny kontur, rozdokazywane liternictwo, płaski, ale wyrazisty kolor, zadziorność i świadomość znaku plastycznego - pisze o wystawie Anita Wincjencjusz-Patyna.
Wstęp do Galerii Satyrykon jest bezpłatny.