25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
- Ci młodzi śpiewacy uznawani są za jedno najważniejszych odkryć świata operowego. Kiedy stają obok siebie, dzieje się magia - piszą o zespole krytycy.
Przekonała się o tym publiczność między innymi w Ameryce, Australii, Azji i Europie. Charyzmatyczne trio podbija bowiem najważniejsze sceny świata. 1 stycznia 2020 roku podbije serca legniczan i scenę w Sali Królewskiej.
Voytek Soko Sokolonicki jest artystą niezależnym, który oprócz Akademii Muzycznej w Poznaniu, ukończył Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi i klasę saksofonu w Wałbrzychu. Nieustannie rozwija się jako śpiewak operowy, producent i reżyser wydarzeń artystycznych. Zadebiutował główną partią w operze L. Bernsteina „Candide” w Teatro del Giglio we włoskim mieście Lucca. Tę partię wykonał w premierowych spektaklach m.in. w Teatro Alghieri (Ravenna), Teatro Goldoni (Livorno), Teatro Verdi (Pisa) oraz w Teatrze Wielkim w Poznaniu. Za tę rolę zdobył nagrodę im. Jana Kiepury za najlepszy Debiut Roku 2010. W 2013 r. został zwycięzcą XV Wielkiego Turnieju Tenorów organizowanego przez Operę na Zamku w Szczecinie. W 2015 r. zadebiutował w repertuarze dramatycznym jako Canio w „Pagliacci” R. Leoncavallo oraz „Turiddu w Cavaleria rusticana” P. Mascagniego w Teatrze Wielkim w Poznaniu. Współpracuje z wieloma filharmoniami i teatrami w Polsce oraz za granicami kraju. W 2016 r. został zwycięzcą III Bitwy Tenorów na Róże, która była transmitowana przez telewizję do wielu krajów na całym świecie. Jego kariera koncertowa rozpoczęła się w 2015 r. i od tego czasu miał przyjemność występować niemalże na wszystkich scenach filharmonii w Polsce oraz wielu scenach świata.
Mikołaj Adamczak to tenor liryczny, producent muzyczny i kompozytor w jednej osobie. W swoim dorobku ma wiele partii operowych, m.in. Titusa („Clemenza di Tito” W.A. Mozarta), Don Ottavio („Don Giovanni” W.A. Mozarta), Vladimira Lensky`ego („Eugeniusz Oniegin” P. Czajkowskiego), Fentona („Falstaff” G. Verdiego), które wykonywał w Polsce i za granicą, m.in. Teatrze Wielkim w Poznaniu, Operze Krakowskiej, Operze na Zamku w Szczecinie, Narodni Divadlo Moravskoslezke w Ostrawie (Czechy) czy Kammeroperschloss Rheinsberg (Niemcy). Występował na wielu prestiżowych festiwalach, m.in. Gwiazdy Światowych Scen Operowych w Filharmonii Poznańskiej, Classic Open Air w Berlinie (Niemcy), Kammeroperschloss Rheinsberg (Niemcy), Classic Night - Verein Opera w Szwajcarii. Jest laureatem m. in. II Miejsca na 10-th Imrich Godin International Vocal Competition we Vrable na Słowacji. W 2015 r. brał udział w najsłynniejszym, wieloetapowym konkursie wokalnym na świecie Hans Gabor Belvedere International Competition w Amsterdamie, w którym awansował do ścisłego finału. W dorobku artystycznym ma występy u boku najlepszych śpiewaków operowych świata, m.in. Fransisco Araizy, Siergieja Leiferkusa, Mariusza Kwietnia, Rodiona Pogossova czy Artura Rucińskiego. Jest autorem muzyki do piosenki „Esistera”, która brała udział w Krajowych Eliminacjach do Konkursu Piosenki Eurowizja 2018 w Portugalii, a także utworów dla zespołu Islanders, m.in. singla „Falling liars”, który znalazł się na prestiżowym albumie „Dobra alternatywa 2”, wydanym przez Universal Music Polska.
Miłosz Gałaj jest absolwentem Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki w Gdańsku. To artysta wykształcony w dwóch specjalnościach: śpiewu solowego oraz musicalu. Jako aktor debiutował w 2009 r. w „Zmierzchu Bogów” wg L. Viscontiego, w reż. Grzegorza Wiśniewskiego na scenie Teatru Wybrzeże w Gdańsku. Spektakl gościł w Łodzi na XVII Festiwalu Sztuk Przyjemnych i Nieprzyjemnych oraz w stolicy na 31. Warszawskich Spotkaniach Teatralnych. „Zmierzch Bogów” został zarejestrowany przez TVP Kultura w maju 2011 r. W pierwszych latach swej artystycznej działalności Mikołaj Gałasz występował m.in. w takich w partiach barytonowych jak rola Slooka w „La Cambiale di Matrimonio” G. Rossiniego w Operze Bałtyckiej, Michele w”Il Tabarro” czy jako tytułowy „Gianni Schicchi” G. Pucciniego na deskach Warszawskiej Opery Kameralnej. W miarę dojrzewania głosu i rozwijania możliwości wokalnych, artysta coraz śmielej sięgał po repertuar tenorowy. W 2016 r. zadebiutował w roli Edwina w operetce „Księżniczka czardasza” w Poznaniu. Ma też za sobą debiut reżyserski w musicalu „Fame” Mazowieckiego Teatru Muzycznego. Za osiągnięcia w twórczości artystycznej otrzymał Nagrodę Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od października 2013 r. jest asystentem przy Katedrze Wokalistyki i Zakładzie Musicalu macierzystej uczelni.
Bilety kosztują w cenie 150 zł można kupić w Galerii Satyrykon.